dijous, 3 de març del 2011

Gràcies

Tot just fa un mes que vaig encetar aquest bloc. Estic molt contenta perquè rebo moltes visites. El comptador m'ho diu i m'ho dieu molts de vosaltres a través de correus electrònics i personalment quan ens veiem. 

Gràcies, moltes gràcies a tots però trobo a faltar comentaris a les meves entrades. Sí, us animo a que hi participeu d’una forma més activa.

M'agradaria saber què us sembla el que dic, si hi esteu d'acord o no, si us ajuda a pensar una mica, si creieu que tot plegat és massa seriós, etc, etc. 

Sé que potser un agradaria que hi posés més receptes, però de moment tinc una raó molt concreta i és que no tinc fotos perquè, sincerament, fins ara no m'havia dedicat a fotografiar tot allò que cuino... i sembla que les receptes sense imatges, doncs no són prou atractives.

Sapigueu que hi estic treballant, que a banda de les reflexions que per mi són tan importants com les receptes, no perdo de vista l’objectiu principal d’aquest bloc: Les aplicacions pràctiques de totes aquestes reflexions.

No hi ha dia que no parli amb algun activista en el camp de la justícia social, ecologia... o fins i tot amb algun terapeuta que treballa en el camp de la salut. Tots ells són els que m’ajuden a despertar cada dia més la meva consciència i dels qui aprenc moltíssim, però tots ells/elles, sense excepció, em confessen que sí, que aquest és el model de nutrició més sostenible, més saludable, més just, etc, etc, però que molt sovint no saben com aplicar-lo en el seu dia a dia.  Si aquest bloc serveix per ajudar una mica a aconseguir-ho em puc donar per satisfeta. 

Us espero, no només en el comptador. Espero també els vostres comentaris.

Salut i bons aliments!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada