dilluns, 11 d’abril del 2011

Entrevista a l'Extraradi de COM Radio

En Jordi Cortinas, de la COM, em va trucar. Havia viatjat pel meu bloc i semblava interessat en dedicar una petita part del programa Extraradi de divendres, a fer-me una entrevista. Com he fet altres vegades, quan m'ho han demanat, els vaig dir que sí, que tot el que sigui donar a conèixer el model de nutrició que proposo, em semblava bona idea.

L'Olga Vallejo ja m'havia entrevistat fa un parell o tres d’anys, per parlar de menús alternatius durant les festes de Nadal, en aquella ocasió,  recordo, vam presentar unes receptes especials per a dies especials. 

Divendres vam parlar de moltes coses que surten al bloc, massa coses potser, xerro massa!! M'he de proposar fer més silencis... el que passa és que el tema m'apassiona i sovint m'embalo...

Olga, Àlex, tots dos em vàreu fer sentir com a casa, fins la propera!!

Aquí teniu el podcast. 


Extraradi amb Olga Vallejo 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada