dilluns, 17 d’octubre del 2011

Fotos del "taller-sopar" a Mescladís



Com ja sabeu, dissabte es va fer el "taller-sopar sostenible" a Mescladís. Començava a les 7, així que alguns dels assistents primer van poder participar, durant una bona estona, a la manifestació, on sortosament hi havia milers de persones. Altres, com jo mateixa, no vàrem poder ser-hi físicament, tot i que estàvem ben representades per la nostra gent que, un cop acabada la manifestació vàren fer cap a Mescladís i es van afegir al sopar.

A totes, moltes gràcies per la col·laboració, va ser una experiència molt gratificant.  

Aquí van algunes fotos del "mise en place". Gràcies Louise per la teva aportació al meu lèxic protocolari. .



Amb en Luís, el cap de cuina que, molt discretament, em va ajudar moltíssim.



Els cuiners de Mescladís amb qui vaig poder comptar en tot moment.


Els moments frenètics de la preparació dels ingredients amb tots els assistents.







Posant la ceba a sofregir per preparar la cassola de carabassa i bolets...




Parlant d'alimentació agroecològica i cuina sostenible... 





Admirant els plats d'ama- nida que es va preparar cadascú...

I el jurat va decidir... que aquesta fós la guanyadora!!!











 

Ha estat un plaer conèixer de prop un lloc com Mescladís, on la diferència és un valor, la solidaritat un bé molt preuat i la justícia social es fa realitat. Felicitats i gràcies per deixar-m'hi ser.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada